搜索

本科生

Boshlang‘ich ta’lim
Ta'lim yo'nalishi kodi: 60110400

Birinchi o‘qituvchi – har bir inson hayotidagi eng muhim shaxslardan biridir. Bu yo‘nalish bilim poydevorini qo‘yadigan, o‘qishga bo‘lgan muhabbatni uyg‘otadigan va bolalarga ilm-fan va ijod olamiga ilk qadamlarini qo‘yishga yordam beradigan mehribon, bilimdon va zamonaviy pedagoglarni tayyorlaydi.

Akademik daraja: Bakalavr

Ta'lim tizimi: Modul-kredit

image 1

Yo‘nalish haqida

Dastur boshlang‘ich sinf (1-4-sinflar) o‘qituvchilarini har tomonlama tayyorlashga qaratilgan. Talabalar pedagogika, bolalar psixologiyasi sohalarida fundamental bilimlarga ega bo‘ladilar, asosiy maktab fanlarini o‘qitishning samarali usullarini o‘zlashtiradilar. Zamonaviy ta’lim muhitida ishlash ko‘nikmalarini rivojlantirish, interaktiv texnologiyalardan foydalanish va har bir o‘quvchiga individual yondashishga alohida e’tibor qaratiladi.

O‘quv dasturi

O‘qish davomida siz quyidagi asosiy fanlar va yo‘nalishlarni chuqur o‘rganasiz:

  • Pedagogika va psixologiya: Boshlang‘ich ta’lim pedagogikasi, Bolalar psixologiyasi, Pedagogik mahorat.
  • O‘qitish metodikalari: Ona tili o‘qitish metodikasi, Matematika o‘qitish metodikasi, Tabiatshunoslik o‘qitish metodikasi.
  • Nutq va tafakkurni rivojlantirish: Nutq madaniyati, Tanqidiy va kreativ fikrlashni rivojlantirish.
  • Estetik tarbiya: Musiqa o‘qitish metodikasi, Tasviriy san’at va texnologiya o‘qitish metodikasi.
  • Zamonaviy yondashuvlar: Boshlang‘ich ta’limda axborot texnologiyalari, Inklyuziv ta’lim asoslari.

Amaliyot va tajriba

Kichik kurslardan boshlab talabalar davlat va xususiy umumta’lim maktablarida uzluksiz pedagogik amaliyot o‘taydilar. Bu ularga kasbga to‘liq sho‘ng‘ish va nazariy bilimlarni real sinf sharoitida qo‘llash imkonini beradi.

Bitiruvchilar quyidagi lavozimlarda muvaffaqiyatli faoliyat yurita oladilar:

  • Maktab va gimnaziyalarda boshlang‘ich sinf o‘qituvchisi.
  • Tuman va shahar ta’lim bo‘limlarida uslubchi (metodist).
  • Bolalar rivojlanish va ijodiyot markazlarida mutaxassis.
  • Xususiy repetitor va tyutor.